בואו נשמור על קשר

הצטרפו לניוזלטר וקבלו את הפוסטים החדשים ישירות למייל שלכם

פוסטים שאולי תאהבו

אנשי המקצוע בשלב העיצוב

כשמסתיים שלב הבניה של הבית, מתחיל שלב העיצוב. עיצוב הבית הוא תחום רחב, שבו לוקחים חלק בעלי מקצוע שונים ורבים אשר מבצעים חלקים שונים של

כל מה שצריך לדעת על טיח

עבודת טיח מהווה חלק חשוב ומרכזי בכל הליך בניה. עבודת הטיח מיועדת בעיקר לצרכי הכנת קירות הבית לפני עבודות צבע, אך לא רק. הטיח מיושם הן

איך לבחור אדריכל/ית נוף?

כאשר אנחנו מתכננים את בית חלומותינו, אנחנו שוכרים את שירותיו של אדריכל שיתכנן את הבית וילווה את הפרויקט. אנחנו משקיעים מחשבה איך למקסם את החלל

אנשי המקצוע בשלב העיצוב

25/05/2022

כשמסתיים שלב הבניה של הבית, מתחיל שלב העיצוב. עיצוב הבית הוא תחום רחב, שבו לוקחים חלק בעלי מקצוע שונים ורבים אשר מבצעים חלקים שונים של התוכנית הכללית, עד לביצוע מושלם.

שלב זה הוא תהליך מורכב שצריך להתבצע בצורה מסודרת ומאורגנת, ואתם חלק מהתהליך. אתם אלו שמכתיבים את הטון ואת הסגנון, ולכן כדאי שתשתפו כמה שיותר את בעלי המקצוע בכדי שיוכלו להתאים במדוייק את הבית לפי טעמכם וסיגנונכם האישי, הרצונות והחזון שיש לכם עבור בית החלומות שלכם. העיצוב תופס מקום חשוב לא רק בהיבט האסתטי והצורני אלא גם בהיבט הפרקטי והפונקציונלי, הוא אמור לספק את הצרכים שלכם בבית כי בסופו של דבר סביבת המגורים אמורה לשרת אתכם ואת אורחות חייכם בצורה הטובה, הנעימה  והנוחה ביותר. 

במאמר זה נפרוש בפניכם את רשימת אנשי המקצוע שיקחו חלק בעיצוב הבית שלכם. 

צבעים ואנשי גימור – הצבעים הם אנשי מקצוע המתמחים בצביעת הבית מבחוץ ומבפנים. הם עובדים על סוגים שונים של גימורים רצויים לקירות, עמודים, משקופים ועוד. הם אלה שעושים את "היד" האחרונה על הקירות, דואגים לפינישים, מסתירים חוטים ומבודדים נקודות חשמל. 

נגר – נגר אחראי על כל עבודות העץ המתבצעות בבית. החל במטבח וכלה בעבודות שונות הנוגעות לגימור הבית כמו דלתות, חלונות, ארונות ועבודות עץ אחרות. הנגר עובד בהתאם לרצונות שלכם והסיגנון המועדף עליכם. חשוב גם כאן לעבוד עם איש מקצוע מנוסה, לקבל המלצות ולדבר עם לקוחות שעבדו איתו.

מעצב פנים – עבודתו של מעצב הפנים מתחילה ברגע שהסתיים שלב בניית הבית. כאשר מסתיים גם שלב העבודות וכל בעלי המקצוע סיימו את עבודתם בנכס, נותר שלב שנקרא “הלבשה” בו נכנסת לתמונה מעצב/ת פנים, או סטייליסטית. מעצב הפנים עובד מולכם, במטרה לעצב את הבית בהתאם לסגנונכם וטעמכם האישי. כל התייחסות לפנים הבית והירידה לפרטים בתוכו שייכת למעצב הפנים, לאחר שגיבשתם יחד את הצרכים והציפיות שלכם. המעצב יתרום מניסיונו לעיצוב נכון ופונקציונאלי המותאם בדיוק בשבילכם.

זהו השלב האחרון, שישלים את התמונה ואחריו תוכלו סוף סוף לקבל לידיכם את המוצר המוגמר. בשלב זה תבחרו את הרהיטים, הוילונות, הטקסטיל, את חומרי הגלם ואת הפריטים העיצוביים, שיהפכו את הבית שלכם למקום שאתם חולמים ומדמיינים.

חלוקת החללים הוא נושא משותף לאדריכל ולמעצב הפנים ולכן על מנת למקסם את התהליך, נכון לשלב בין עבודת האדריכל ומעצב הפנים כבר בשלב התכנון החיצוני של הבית. 

מתקין מזגנים –באחריותו להתקין את תעלות המיזוג ואת יחידות המיזוג הפנימיות, בהתאם לתכנון המקורי. בנוסף, לבצע חיבור לניקוז, לחשמל ולתרמוסטטים.

אדריכל נוף – במקביל לסיום עבודות הגמר יש לבצע את השלמת עבודות פיתוח החצר.
זה כולל את תכנון ונראות הגינה, ריצוף משטחי חוץ ושבילים, התקנת מדרגות חוץ, התאמת מכסי שוחות ביוב וניקוז, הרכבת גופי תאורה.

מתקין פרגולות – בניית פרגולה במרפסת החדשה שלכם, תצליל את האיזור ותהפוך אותו לנעים לישיבה. קיימות היום בשוק לא מעט חברות שמציעות פרגולות מכל מיני סוגים, ומציעות גם שירותי התקנה מצוינים. 

בכדי להבטיח שהכל מתבצע על פי תכנית העבודה המתוכננת ועל פי החזון שלכם, הקבלן יישאר בשטח לפקח על העבודה. רצוי כי גם האדריכל והמעצב יקפצו לביקור מדי פעם, לוודא שהעבודה מתבצעת בהתאם לרצונות שלהם. מטרת הביקורים הללו היא לוודא עמידה בסטנדרטים רצויים והיצמדות מלאה של בעלי המקצוע לתכנית שגובשה בהתאמה לחזון של בעלי הנכס וכן כדי להבטיח את איכות העבודה ועמידה בלוחות הזמנים.

לסיכום, פרויקט עיצוב הבית יכול להיות רחב מימדים ומורכב, או פשוט ונקודתי, אבל מה שעושה את ההבדל הוא בעלי המקצוע שהולכים אתכם יד ביד לאורך כל הדרך. 

בחרו בחוכמה בעלי מקצוע שמבינים את הראש שלכם, שיש להם סבלנות והבנה כלפי הבקשות והרצונות שלכם, מקצוענים ללא פשרות ובעלי תוצאות מוכחות, פעלו באופן מאורגן ויסודי ותבטיחו לעצמכם תהליך עיצוב שיגשים לכם את החלומות.

.

דילוג לתוכן